De crème is uniek. Het smeert goed uit, trekt snel in en de huid blijft lang gehydrateerd. Geweldige verpakking! Ik gebruik bijna al uw producten en ben buitengewoon tevreden! Bedankt!
Vandaag heeft mijn zoon me deze prachtige crème cadeau gedaan! Ik ben erg blij en tevreden! Al bij de eerste keer aanbrengen voelde ik dat dit mijn crème voor de toekomst zou zijn. Ik voelde de hydratatie en de geur, de zachte en aangename consistentie van het product. Ik ben erg tevreden! Bedankt!
Al bij het zien van de verpakking is duidelijk dat er veel aandacht, zorg en liefde is gestoken in de productie van dit product. De crème heeft een extreem gladde textuur, waarvan de natuurlijke oorsprong al bij het aanbrengen niet te missen is. De crème ruikt naar "Natuur en Leven"! En iets beters dan dat kan ik mijn huid niet bieden. Gefeliciteerd met het eindresultaat! 🌷
Ik heb een gecombineerde, acne-gevoelige huid, met poriën en mee-eters - ik gebruik het product nu 2 weken 's ochtends, ik ben er heel erg tevreden mee. Het trekt onmiddellijk in, de zonnebrandcrème eroverheen blijft normaal zitten. De geur en consistentie zijn ongeëvenaard, zacht en luchtig. De verpakking is stijlvol. De spatel is een pluspunt. Ik zou het graag opnieuw bestellen. Ik verwacht nog meer producten van u. Complimenten voor al het werk aan deze crème 🍀❤️
De gezichtscrème is uniek. Ik ben erg tevreden. Ik heb een problematische huid en kies de producten die ik gebruik zorgvuldig uit. Alle aankopen tot nu toe zijn perfect voor mij. Hartelijk dank voor al jullie harde werk, lieve familie!!! Ik raad het aan!!!
Ik gebruik de crème met rozenolie nu twee weken en ben verbaasd over het resultaat. Ik had niet zo'n snelle, zichtbare positieve verandering verwacht. De crème trekt heel snel in en laat geen vettige sporen achter op het gezicht. Mijn huid is zichtbaar zacht en glad, en niet alleen bij aanraking. Dit zal voor altijd mijn crème zijn! Bedankt familie! Fijne feestdagen!
Voor het eerst in meer dan 20 jaar gebruik ik een Bulgaarse gezichtscrème. Ik ben tevreden met deze - hij trekt heel goed in, laat geen glans achter op het gezicht, maar maakt de huid levendig en gevoed. De geur is aangenaam.
De crème is erg goed. Ik ben zeker tevreden. Ik voel mijn huid erg goed. Ik heb over het algemeen een vette huid en vind het moeilijk om een geschikte crème te vinden. Maar nu is het gelukt 🙂
Ik gebruik de gezichtscrème met rozenolie nu 3 weken en ben buitengewoon tevreden, mijn huid is stralend, gehydrateerd, voelt strakker en frisser aan. De crème trekt snel in, laat geen vettig en verstopt gevoel achter. Over het algemeen is mijn huid erg gevoelig en vet en verdraag ik de meeste crèmes op de markt niet. Ik heb ook een zonneallergie en dit is het eerste product met een hoge beschermingsfactor waarvan ik geen uitslag krijg. Ik gebruik de crème 's ochtends en 's avonds, na het reinigen met hydrolina met lavendel en munt. De geur is fantastisch, als na een ontspannende behandeling met etherische oliën, wat twee keer per dag een gevoel van een beetje luxe geeft. Ik raad het van harte aan!
Eerlijk gezegd was ik een beetje sceptisch, ik bestel nu de derde verpakking, het resultaat is zichtbaar in minder dan twee weken. Het hydrateert en verheldert de gezichtshuid, we gebruiken het met het hele gezin.
Ik ben tevreden met de aankoop van de gezichtscrème. Ik gebruik het in combinatie met rozenwater, 2 keer per dag, het heeft een zichtbaar effect, de huid is zacht, glad en gehydrateerd.
Uw producten zijn geweldig. Ik heb een gevoelige huid en kies mijn cosmetica zeer zorgvuldig. Ik besloot de uwe te proberen en was aangenaam verrast dat het geweldig voor me werkt!
Ik kan niet beschrijven hoe uniek deze crème is. Hoe mooi het mijn huid verheldert. Voor mij is het de perfecte crème voor mijn gevoelige gezicht! 💓😍
Ik ben uitzonderlijk tevreden met de crème! De textuur is glad, zacht, hydrateert diep zonder de huid vet of glimmend te maken. De aanwezigheid van SPF maakt het ook uitermate geschikt als make-upbasis. Ik gebruik het nu al meer dan een maand en raad het iedereen van harte aan!
Gisteren besteld, vandaag in huis. Jullie hebben me blij gemaakt voor de feestdagen! Hartelijk dank, lieve familie!! Ik gebruik de crème al een tijdje en het effect op mijn gezicht is uitzonderlijk, het verkleint de poriën en strijkt de mimische rimpels rond de ogen en mond glad. Ik heb een allergie en dit product kalmeerde mijn huid en irriteerde mijn ogen niet. En omdat ik onverzadigbaar ben, heb ik twee cadeaus besteld.... tot afschuw van mijn man ;) Bedankt ook voor de lavendelolie als cadeau!! Ik ben betoverd en ontroerd!! Fijne feestdagen!!!
Ik gebruik de producten van INA essentials al jaren en er is er geen die ik niet lekker vond. Van de kruidenwaters, shampoos tot de zepen - ze zijn allemaal perfect. Ik kocht voor het eerst de gezichtscrème, maar ik had het monster besteld en was buitengewoon tevreden. Blijf ons blij maken met uw natuurlijke producten❤️❤️❤️
Ik ben tevreden met deze crème! Mijn huid reageert op de meeste crèmes met intolerantie, maar deze werkt goed voor mij! Mijn huid is zacht en aangenaam om aan te raken! Het maakt niet vet. Een vriendin van mij met een gevoelige huid heeft het ook geprobeerd toen ze bij me logeerde en gaf zeer goede recensies! We raden het allebei ten zeerste aan!
Mijn huid is extreem gevoelig, maar hun crème is de eerste die ik verdraag. Al hun producten zijn prachtig. Ik gebruik de waters, zepen, crème, gezichtsmaskers... eigenlijk alles en dat dagelijks. Mijn routine duurt niet langer dan 5 minuten, en het effect is WOW. Mijn huid is nog nooit zo levendig, stralend, zonder irritaties, zonder puistjes geweest. Ik was nog nooit zulke goede producten tegengekomen, en het beste is dat ze BULGAARS zijn! Ik ben zo blij dat ik ze heb ontdekt en ik hoop dat ze blijven groeien en nieuwe producten blijven maken.
Eerlijk gezegd was ik in het begin sceptisch, maar de gezichtscrème is erg goed. Mijn gezicht is strakker geworden, fijne lijntjes zijn gladgestreken. De crème hydrateert en heeft een verfrissend effect. Ik vind hem lekker.